hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zmester - 2008-09-05 19:40:24

Hali! Köszi a tippet,nem szeretnék hasonlóképpen járni,ugyanis a motor most kapott vadiúj főtengelycsapágyakat,hajtókart,hajtókarcsapágyakat,sőt zsír új hengert és dugatyyút is. Sajnos ennek ellenére csalódtam,mert nem megy igazán a gép úgy,ahogy szerintem egy 150-es ETZ-től az elvárható lenne. A régi "ellentuningolt" 125-ös hengert lecseréltem,ráköltöttem a gépre vagy 60000 forintot,és sjanos nem érzem a pacikat. A "tuninghengerrel" rettemetesen jól forgott,gyorsult,igaz,nyomaték nem sok volt benne 5000 alatt. Most pedig igazán se nem forog,se nem húz. Nem vagyok sovány ember (90 kg),de bele kellett tennem előre egy 14-es lánckereket,hogy valamennyire ötödikben is használható legyen a gép. Az ellenszél,vagy enyhébb,de folyamatos emelkedő már visszaváltásra késztet negyedikbe. Valahogy úgy érzem,hogy éppen a 4000-5500 tartományban a legszarabb szegény motor. Minden fel lett újítva tényleg,csapágyak,vitonos szimmeringek,minden. Elég sok ETZ-t szereltem már,nagyon odafigyelve,szakirodalmakat tanulmányozva,és nem értem,hogy pont a saját gépem miért ilyen?! Már ciki vinnem a páromat is,mert mindenki megelőz bennünket :( Bocs,hogy kipanaszkodtam magam...
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu