hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


marosmotor - 2008-03-14 18:38:31

Sziasztok.
Hát hogy is mondjam? Elögyujtás igen is van akármék 2t motorhoz ay Általad emlitettekböl csk a gyáriak rábizták a röpsulyokra .Evel nem is volna baj ha nem késne meg az ügy alitási szempontbol na meg ha nem állna fen az a sok mekanikai probléma ezek mkökül . Akármelyik motornak jól esik az elögyujtás álitás ha abban a paraméterben zajlik ahova a gyár számitotta vagy éppen egz tapasztaltabb motoros álitani tudja .Illetöleg arrol van szo, hogy.-ha nagyobb az elögyujtási szög akkor a motor haraposabb-idegesebb alacsony fordulatokrol, de nem esik jol neki a magass fordulat -nagy leögyujtás fékezi a kipörgést kisebb elögyujtási szög esetén lentröl neheyebben vagyis lágyabban rugaszkodik a fordulatna terhelés alatt de nagyobb fordulaton a felsö határ körül is kényelmesen mozog nem forgatja szét a fötengelyt söt a dugo se csörömpöl a hüvejben .Na ide kell tudni kompromiszumot kötni .az leögyujtás adatot azért irtam mert az RC tagot valamej fordulat tartományba meg kell tudi választani -legyujtás álitásilag ugy müködik a 2T ,hogy mennél nagyobb a fodulat annál kisseb az elögyujtási szög egy biuonyos megadott határon belül.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu