hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. október 20. vasárnap 
Vendel

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Pisti - 2007-12-22 13:33:01

na, végigolvastam...

nekem az a határozott véleményem, hogy az igc és a gyújtáselektronika illesztésénél lehet a gond. ezt pedig a következők alapján gondolom:

- amikor feltoltátok a küszöbfordulatot, az igc egyszerűen lemásolta a jelet, de a gyújtáselektronikát az igc hajtotta.

- amikor kivetted az igc-t, akkor jó volt, tehát amikor nem az igc hajt, akkor nincs gond.

a fentiek alapján a hiba az igc kimenetének illesztésénél van. ezt erősíti meg az is, hogy

- gázadáskor rángat, a gáz a keveréken, a gyertyán és a trafón keresztül a gyújtáselektronikával áll kapcsolatban az égéstér töltése és nyomása miatt, semmi köze a számoláshoz, egyébként a "gázadásra rángat" jellemzően gyújtáselektronika-probléma.

a megoldás nagyon egyszerű: ki kell szerelni az igc-t a gyújtáselektronikával és a trafóval együtt, az igc bemenetére egy jelgenerátort kell kötni, a trafó nagyfeszültségű végét pedig motordiagnosztikai műszerrel vizsgálni. bár így a gázadás nem próbálható ki, de a trafó nagyfeszültségű képéből sokminden kiolvasható.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17987)
MZ (49044)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu