hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


herrwatt - 2007-12-09 13:18:44

Hi mindenki!

Teljesen nyilvánvaló számomra ezután, hogy Szrnka György tökéletesen tudja, hogy mik a tünetek. Az okát is érthetően leírta, és logikus is.
Sunesz hozzászólásához még annyit tennék hozzá, hogy egy 4T motor járása nagyságrendekkel egyenletesebb, mint egy 2T motoré! Ebből következik, hogy kétütemű motornál, ami még ráadásul viszonylag hosszú löketű is (ETZ-250) sokkal erőteljesebben jelentkezik a hiba, mint egy négyütemű motornál. (Honda Dax) Aki hallott már ETZ-250-et a maga jellegzetes ritmusában alapjáraton ketyegni, az tudja, hogy miről beszélek.

Szerintem csak egyféle képpen lehetne kiküszöbölni a bajt.

Mégpedig:
Picit magasabb fordulaton az IGC úgy működik, ahogy a nagykövben meg van írva! Ez ETZ-nél kb 2000RPM. Próbálkoztam azzal, hogy az előgyújtást nem nullára állítottam, hanem kb. 8 fokra, az igc-n pedig ehhez mérten eltoltam a gyújtásgörbét úgy, hogy 2000RPM alatt elvileg ne szóljon bele a gyújtásba. Így megfelelő volt a karakterisztika, de még mindig jeletkezett a hiba ugyanolyan mértékben.
Teljesen nyilvánvaló, hogy azért, mert az IGC-n nem lehet 0,5 foknál kisebb értéket beállítani. (Pl: 0 fok) Tehát az IGC-nek így is számolnia kell -> hibázik -> gyújtás problémás!

A kérdésem a következő a gyártóhoz:

Nem lehet az IGC-re úgy megírni a programot, hogy pl. 2000RPM alatt egyáltalán ne szóljon bele a gyújtásba, hanem egy az egyben engedje át a gyújtó elektronikára a jelet? Mert, ha az IGC nem számol nincs hiba! Ha padig ez a fordulatszám ami alatt az IGC gyakorlatilag "ki van iktatva" a rendszerből még állítható is, akkor mindenki olyan motorhoz állítja, amihez akarja.
Ez járható út lenne?

Üdv: HerrWatt
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu