hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


herrwatt - 2007-12-06 20:29:30

Hi Rudolph B!

Ez igen! Így kell hozzáállni valamihez!

A 350-es jawakkal az a gond, hogy azokra 1 az 1-ben a 2T trabi elektronikus gyújtását szokták rárakni. Ehhez az elektronikához pedig létezik egy külön erre a célra kifejlesztett IGC, mivel a két 180 fokkal eltolt jel nem azonos polaritású, tehát az egyik lefutó a másik felfutó. A nekünk eladott IGC-60 pedig egyszerre csak 1féle jelet tud érzékelni, és eltolni. Tehát vagy felfutó vagy lefutó élre teszem érzékennyé az igc-t. Amikor 2T trabi gyújtással kísérleteztem az ETZ-n, akkor el tudtam indítani a motort hátrafelé!!! Az IGC miatt! Pont a fordított polaritású jelre tettem érzékennyé, és az ezt eredményezte. De önmagában a trabi gyújtás is tökéletesen működött! Az egyik barátom még a mai napig használja.
Aztán sikerült beszereznem egy gyári ETZ elektronikus gyújtást. Az IGC azzal is szar volt. Annyi féle variációt próbáltam, (a hengerek számának állításától, a zárási időn keresztül a gyújtáskarakterisztikáig) hogy szerintem az én IGC-imet már csak párszor lehet felprogramozni. Ha jól tudom, akkor kb 10000x lehet! :-)
Na mindegy! A lényeg az, hogy akármit okoskodtunk a haverokkal, egyszerűen nem jutottunk előrébb!

Hogy válaszoljak Kuci hozzászólására (3178) is, a következőket mondom:
Én felajánlanám a motoromat kísérletezni, ha pesti lennék! De mivel kb. 110km-re lakom onnan erre nem vagyok hajlandó, mert nem szeretnék még X ezer forintot a kukába dobni(utazás). Az időről meg nem is beszélek. Nekem a két IGC 30000HUF+postaköltség-be került! Szerintem ez éppen elég kéne hogy legyen ahoz, hogy működjön normálisan!
Csak az a baj, hogy be lett harangozva nekünk, hogy ilyen jó meg olyan jó, aztán közben meg szart sem ér! Nemhogy 15000/db meg az a k. sok idő, energia, idegeskedés, szenvedés, amit ezekbe a szarokba beleöltem! Jaaa? Egyébként nekünk azt mondták, hogy: Nagy frankó! Csak bekötöd, beállítasz e karakterisztikát és csúcs szuperul működni fog! Még kevesebbet is fog kajálni a gép! Ehhez képest ezzel Plug and Play-nek mondott f.ssal már két éve szenvedek eredménytelenül!

Tényleg jól esne, ha a gyártó becserélné őket ETZ-250-en is működő előgyújtás vezérlőkre! De lehet, hogy túl naív vagyok! Azt a pénzt úgy érzem, hogy buktam!!!

Üdv mindenkinek: HerrWatt

:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu