hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2007-04-14 23:00:22

Szerintem ez egy kicsit elhamarkodott ez a következtetés.
Az a trabi nyák valójában csak egyetlen b61-es bipoláris hall ic-ből áll. Az pedig bírja a hőt, mert az én 350esemben pl. már 16ezer km óta az van és nem volt vele gond, pedig melegedett már eleget, sok alkalommal ment már durva hegyi körülmények között napi 500 km felett is.
Mellesleg sem a trabantokban, sem az ETZ-kben nincs vele ilyen melegeds
jellegű gond.
Másrészt ha egy ilyen hall ic elromlik, akkor az már nem javul meg 5-10 perc múlva.
Harmadrászt, ha a az egyik henger adott ment, akkor a hall ic-nek is működnie kellett, márpedig olyan nincs, hogy csak az egyik pólusváltást érzékelje - átbillenjen a kimeneti feszültsége - de a másikat nem, mert ha a kimeneti feszültsége nem billen vissza, akkor átbilleni sem tud újra (négyszögjelről lévén szó). Remélem érthető volt.

Nem tudom, hogy mi lehetett a gond, de biztos vagyok benne, hogy a hall ic nem okozhatta csak egy henger kihagyását. Az vagy jó vagy nem, de akkor meg egyáltalán nincs jel egyik hengernek sem.

Talán a generátor töltése hagyott ki és ugye akkor igen könnyen egyhengereznek a 350-esek, legálábbis a motordekli alatti melegedéssek kapcsolatban nem jut más eszembe.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu