hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2007-03-26 10:40:19

Tényleg. Na az a dióda, ami a beültetésin még rajta van (a két BD241 között), a fényképen meg nem találtad, az egy zx10-es védőirányban a táp és test között.
(azt az oldalt már rég javítanom és kiegészítenem kellett volna, mert tartalmaz olyan információkat, amik már nem egészen állják meg a helyüket, illetve inkább van már helyette jobb és egyszerűbb. Ha 48 óra lenne egy nap, akkor talán lesz időm rá.
Azért volt ott a rajzon, mert amikor az a rajz készült, akkor még előfordult, hogy előzőleg egymás vonalába tett trafókat használtunk. A trafókban visszamaradó ellenirányú mágneses mező a tápon keresztül 4-500V-okat visszarúgott, ezt védte le az dióda. Ergó, ha a trafóid práhuzamsan vannak (márpedig csepptankosnál úgy vannak), akkor nincs szükség arra a diódára (de ha bent van, akkor sem számít semmit).

De ha nem akarsz barkácsolni, akkor összedobok egyet neked, nem hiszem hogy drágábbra jönne ki, mintha te magad nekiállnál otthon nyákot rajzolni, meg maratni, meg minden.
Neked megérné, mert a jeladód ugye már megvan, így gyakorlatilag plug&play lenne.
Apropó, nem a tiéd véletlenül az a felújított, csepptankos jawa350 a galériában, amin trabi mágnes van jeladónak, és aminek a váza fehérre van fújva ?
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu