hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2007-03-08 15:59:16

Igen, már emlékszem, Te írtad, hogy beletetted a 6V-os jawa-ba a trabi elektronikát.
Na, erre voltam kíváncsi, hogy milyen tápfeszültségig működik, ezek szerint 5,4V-ig. ( nagy valószinúséggel azért, mert valamelyik tranzisztor feszültségosztója ilyen tápfeszültség alatt nem tudja kinyitni a BE átmenetet, nyilván mert 12V-ra tervezték).

A jeladó jobb helyzetben van, mert a trabi/MZ hall ic-je már 3,5 V-os tápfeszültségtől stabilan működik, ezt én kimértem.
Az a feszültségkétszerező, amivel menteni akarod a helyzetet (szerintem anno egyféle létezett a piacon) egy 16 kHz-en működő kapcsolóüzemű trafó, a 6V-os trabantomban anno ilyen hajtotta a rádiót, az olyan 50W-ot tudott átvinni. Magának az elektronikának a meghajtásához sztem 0,2-0,3A azaz 12V-on kb. 3W kell, szóval szerintem működni fog.

Ennél akkor már jobb megoldás egy eleve 6V-ra tervezett áramkör, mint pl. amit én kínálok, ráadásul átlátható, könnyen javítható, a végfoktranyó forrasztás nélkül cserélhető.

Milyen 350-esed van, 634-es ?
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu