hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2007-02-25 20:07:35

Direkt bosszantasz? Mondom, hogy nincs se 6V se 4V semmilyen tirisztoros gyújtásnál. Semmi köze nincs a trafónak a világításhoz, nézdd csak meg a kapcsrajzon: külön tekercse van az állórészen, amin 100+V feszkó indukálódik, ez megy a doboz "G" bemenetére, bent egyenirányítják, és feltöltenek vele egy kondenzátort. Ezt a kondenzátort süti ki a tirisztor a gyújtótrafón keresztül, ha az I bemeneten keresztül a gyújtásjeladó tekercsben indukálódott feszültség érkezik. Aztán hogy a trafó meg az elektronika egybeépült-e, vagy külön van, az már évjárat kérdése, semmi egyéb.
Magyarul a tirisztoros gyújtás nem egy elektronizált akkumullátorgyújtás, mint mondjuk az ETZ gyári elektronikája, hanem egy elektronizált mágnesgyújtás, olyan, mint a rigán, simsonon, csepelen és társain, csak a mechanikus megszakítót egy elektronika helyettesíti. Semmi köze a világítási feszültséghez!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu