hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. október 20. vasárnap 
Vendel

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


herrwatt - 2007-02-21 10:42:09

Hy!

ETZ-250 típ. gépem van. Már több, mint egy éve szenvedek az IGC-vel, de akármilyen gyújtással próbálom összehozni, egyszerűen nem hozza az elvárásokat. Ugyanis, ahogy a tervezője elmondta alacsony fordulaton a kitöltési tényező miatt hagy ki a gyújtás! Alacsony fordulat: 2000 alatt!!!
Ahogy a tervezője elmondta: E hiba (IGC hibája) a kiküszöbölése érdekében annyit lehet tenni, hogy előre tolt jeladót használunk, hogy javuljon a kitöltési tényező, de ahhoz ez az IGC már nem működne!
Az ominózus IGC-60 ból kettőt vettem. (az egyik a haveromé) Egyik sem működik normálisan az alap hallos gyújtással! Olyannyira kihagy a gyújtás alacsony fordulaton (de csak ha terhelve van, tehát induláskor. Alapjáraton nem.), hogy egyszerűen a nyomatékból való indulás lehetetlen!
Én még nem hallotam olyanról, akinek ETZ-250 -ben működne az IGC! Ha esetleg akad ilyen embet, az legyen szíves segítsen, és küldjön egy mail-t.

Köszi!

Üdv: HerrWatt
:: Fórumok ::
Motoros túra (17987)
MZ (49044)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu