hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-10-31 10:52:45

Oké, értem én.
Szerintem sem lesz baja, felrakhatod.
Ezekkel a trabi áramkörökkel egyedül az szokott a baj lenni, hogy a kb. 15 éves életkoruk miatt a nyáklapon már elég sok korrózió keletkezhetett, ami zárlatot, vagy feszültségveszteséget okozhat. A tranzisztorok alatt főleg.
Illetve van még egy gyerekbetegségük, tapasztalatom szerint: van a nyákon egy 8 lábú kezdetleges ic, igazából csak tranzisztor kapuk vannak benne. Ez szokott néha meghalni, de akkor is csak jellemzően az a lába, amiről a hall ic-hez megy tovább a 12V (vagy 6).
Ez a fajta hiba alapvetően nehezen javítható.
A túl alacsony feszültség hall ic-nek nem okozhat gondot, mert a gyári ddr ic 3,5 V-os tápfesztől már működik.
Az alacsony feszültség esetleg akkor okozhat gondot, hogyha a 12V-ra tervezett áramkörben a bázisosztók nem nyitják a tranzisztorokat, de ezt megint csak ki kellen mérni. Talán a legegyszerűbb módja ennek, hogy egyre növekvő számú diódát kötsz be sorba a tápfeszültség elé (0,7V+0,7V stb.) így kikísérletezve azt a minimális tápfeszültséget, ahol még működik.
Sok sikert.

Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu