hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Öregapó - 2006-06-30 22:29:05

Nézegetm a Vape fotóit,amit találtam róla. Nagyon úgy néz ki, egy hal, esetleg induktív jeladó (ez nem derül ki a képpből) van, és a forgórész külső részére egy megfelelően kialakított helyre beragasztott mágnes van. Nos, a helyzet rossz.Így a jeladó helyzetével nem lehet operálni, mert a két mágnesre akkor is egyformán módosulna a helyzet. A két mágnes egymáshoz való helyzetét kellene módosítani.A mágnest elmozdítani ha jól látom nem lehet. Le lehetne takarni az egyik mágnest egy vékony vas lappal, az így a forgórész vasával (ha az) gyűrűt alkotva leárnyékolná mágnesesen az eltakart darabot. Ennek a lapnak a helyzetét lehetne változtgatni, így egy minimális állítási lehetőség lenne. DE : A vaslap félő, hogy már a főtengely kissebb ütésére is beleverődne az érzéklőbe. A lecsökkentett mágnesség kérdéses, hogy nem okozna e stabilitás csökkenést. Az elérhető szabályzás nagyon csekély lenne. A helyzet súlyos.....Segíthet a dolgon talán egy plussz jeladó felrakása, ekkor persze az egyik mágnest ki kell venni. Ezután egy olyan elektronika készítésew, ami a két jeladó jeét úgy összegzi, hogy az az eredeti jelszintel megeggyező két jelet adjon ki, az elsőt az eredetivel megeggyező időben, a másodikat a plusz jeladó által meghatározott időben.Kivitelezhető a dolog, és csak kicsit lessz bonyolultabb, mint a tarbi elektrónika lett volna:(((( Bosszantó dolog.Rá írhatnák a specifikációjára a ketyerének, hogy csak korlátozottan alkalmas a használatra.:((( Igaz, akkor senki sem vinné. Nagy átverésnek tűnik a dolog. Kíváncsi vagyok, egy év mulva hány olyan ember fog káromkodni a főtengelye miatt, aki most felszerelte.:(((( Arra is kíváncsi vagyok, hányan érték el azt a hatásfokot, amit a trabi gyújtással el lehetett volna érni. És én még azt bíráltam.... Továbbra sem hiszek még a saját szememnek sem, ilyen nincs. Remélem jelentkezik végre valaki, és leírja, tévedtünk, állítható a dolog, és azt is, hogyan kell ezt művelni.Addig mindenesetre nem veszek ilyent, pedig erősen gondolkoztam a dolgon, mert ezt tünt a legegyszerűbb megoldásnak, még ha a legdrágábnak is az én problémáimra is.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu