hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. szeptember 27. péntek 
Adalbert

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


rétiboglárka - 2006-06-27 14:01:52

Üdv szürkület

Nekem is ilyen gyujtásrendszerem van..
Én sem vagyok okosabb.
Amit tudok elmondom..

megprobálom érthetöen leirni..

Na szoval

amig mind a két dugattyu átfordul egyszer(720fok)
Addig a gyujtáson 4 gyujtásjel képzödik..
és mind a négy gyujtásjelböl szikra is lessz
hengerenként 2-2
na nézzük az egyik hengert:
az elsö szikra a fölsö holdpont elött van,amikor a dugattyu felett az összesüritett keverék van..
a másik szikra pedig az also holdpont elött(épp 180 fokra ,mint a lendkeréken a jeladok)
de mivel az also holdpontban lévö dugattyu felett csak a kipufogo gáz van,ezért akkor hiába ad szikrát,nem történik semmi.

Hiába cseréled át a pipákat a gyertyákon,ugyan ugy fog menni,és hidd el a gyujtás halál egyforma mindkét hengeren,csak azt nem tudom hogy mekkora az elögyujtás értéke..

Amugy neked a felhelyezéskor nem volt olyan gondod hogy a fötengelyen lévö ék nagymértékü kilogása miatt a lendkereket nem tuttad feltenni az önzáro kupra?

Majd még én is szenvedek vele.. ha van valami akkor szolok ccsak adj egy mail cimet:)))

Sok sikert..
:: Fórumok ::
MZ (49044)
Motoros túra (17985)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu