hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 24. kedd 
Ádám, Éva

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


szürkület - 2006-06-27 11:09:51

Sziasztok!
Segítséget/hozzászólásotokat várom, ha van vkinek hasonló tapasztalata, vagy ötlete a problémámra.
Szeretett 634-esembe beszereltem az mz-b.de oldalán található 12V-os átalakító szettet (VAPE 150W generátor elektromos gyujtással, fesszab, relé, ikertrafó).
Az alap problémámat (régi rendszer kis teljesítménye, akksi lemerülés-veszély városban araszolásnál) megoldotta a csere. Azonban jelentkezett hátránya is: az eredeti, pontosan beállított gyújtás melletti kellemes, bugyborékoló mély hang helyett most ordít a motor.
Nem sokat segített az sem, hogy lejjebb vettem az alapjárati szintet és a benzin-levegő arányt.
Úgy érzem a hengerek gyújtása nincs összehangolva. Egyenetlen a hangja, hátulról nézve a bal kipufogóból sokkal több füst jön, a megszokott sebességtartományokban sem húz olyan szépen mint régen.
Aminek azóta utánanéztem:
- a generátor forgórészének külső köpenyén két jeladó van, egymástól pont 180 fokra.
- az ikerkimenetes gyujtótrafó minden jelre mindkét kimeneten gyújt, 40kV-os fesszel (megcserélhetők a gyertyapipák, uúgy viselkedik).
Van vkinek ötlete, hogy lehetne ezt az új rendszert is szépen beállítani?
Szivesen fogadok minden ötletet, lszi irjatok!
Köszi,
Szürke
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu