hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 24. kedd 
Ádám, Éva

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-06-23 22:01:44

Na végre valaki leírta a lényeget.
Előszőr én is úgy vettem Sunesztől az igc-t, hogy egy egyhengeres kétüteműbe teszem majd be, de mivel pont tél volt ezért inkább a kétütemű trabiban próbáltam volna ki. Mivel előszőr nekem is problémáim adódtak, ezért felvettem a kapcsolatot Szrnka úrral (a tervezővel) és másnap vettem is tőle egy olyan ic-t (csak egy ic-t és nem egy komplett áramkört), ami a kéthengeres trabihoz lett felprogramozva, az egyhengeres ic-t meg polcra tettem.
A trabi is jobb lett tőle, nem észveszejtő a különbség de igenis érezhető, főleg magasabb fordulatokon lett tőle fickós, (ha egyszer felgyorsult, 90-nel simán elhúzott egy 300 kg-mal terhelt nagy utánfutót).

Anno, amikor erről írtam, hozzátettem azt is, hogy ha egy jól felprogramozott igc egy igen gyenge lóerő/súly aránnyú járműnél is ennyit számít, akkor egy lényegesen jobb lóerő/súly arányú járműnél pl. egy 250-es ETZ-nél vagy 350-es Jawa-nal igen komoly eredmény érhető el.

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu