hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


tuby - 2004-02-14 22:49:22

Helló!

Sikerült megcsinálnom (végre) az elektronikus gyújtást amit a cikkben olvastam. Odáig oké volt hogy kapcsolási rajz, de a beültetés az gáz volt:
- Rossz a beültetési rajz
- Nem méretarányos
stb... (higyjétek el van még)
De ez nem fontos, megcsináltam végre működik hála istennek még ki is próbáltam hálózati 50Hz-es fabrikált elektromágnessel (az kb 3000-es fordulatszám) és rendesen működik.

Persze azt elfelejtettétek odaírni, hogy a trafós kivezetések közül az egyiket (a gnd-t) Szabadon hagyva, a másikat pedig a trafo egyik lábára érdemes kötni. A trafo másik lábára pedig +12 voltot.

Üzenem mindenkinek aki nem így csinálta és nem működött az próbálja ki így is. Még szerencse hogy most tanultunk a bipoláris tranzisztorról és rájöttem, hogy ez a kapcsolás nem a feszültséget adja és szakítja meg, hanem csak szakadás-rövidzárat generál.

Mégvalami, most hogy kész van szeretném elkészíteni 6V-osra hisz ez volt a cél csak nem hittem hogy működik.
Namost, akkor kellenének hozzá az új ellenállásértékek!
--Ezért kérek valakit, aki ezt elkészítette és működött írja meg legyenszíves!
--> Azoknak üzenem akik azt mondják hogy minden ell. felére kell csökkenteni, hogy az butaság, mivel egy bipoláris tranzisztor munkapontja nem lineáris!

Üdv, további jó munkálkodást!
Tuby
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu