hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 24. kedd 
Ádám, Éva

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-05-27 22:12:59

Szia Papa.
Az a lényeg, hogy az áramkör tudja a leckét.

A gyertya gondolom elkezdett a középelektróda mellé szikrázni. Ha hibás volt már (pl. repedt)az a gyertya, akkor a relative erős szikra előhozta belőle hibát. Ráadásul mivel előtte gyújtásgondjaid voltak, azon a gyertán mindeféle lerakódások lehettek már. Ez is okozhatta.

Herwatt !
Azt nem tudtam, hogy neked egy 4üteműhöz tervezett gyújtáselektronika van a motorodban. Nem ismerem a 4T trabit, de simán lehet, hogy van a bemenetén egy RC tag, ami végerdményben fix időállandóval rendelkezik így felülírja az igc-t, mivel a sorba utána van.
Arra még nekem is rá kell jönni, hogy mitől ment a motorod "jól", igc nélkül, és mitől lett "rossz" igc-vel, még akár fix gyújtással is.
Én első kőrben a zavarszűrésre gondolnék, méghozzá az hall jeladó és az IGC között.
Nekem a trabantom is csak össze-vissza köhögött, aztán Szrnka úr határozott javaslatára, a jeladót és az IGC-t egy olyan sajt gyártmányú kábellel közöttem össze, ahol a 3 eret saját kezűleg összefontam (végül kapott egy zsugorcsövet). Itt a hagyományos fonásra kell gondolni, ahogy a lányok is befonják a copfot.
Az IGC benete érzékeny - sokkal érzékenyebb, mint a gyújtómoduloké - és hát az ETZ-ben, ugyanabban a kábelkötegben 3 fázis váltóárama és egy szabályzó gerjesztés is halad.
Ha nem próbáltad, akkor próbáld ki ezt a fonásos zavarszűrést, és sem fűztem nagy reményeket hozzá, de tényleg működik.

Ha ezután sem jutsz eredményre, akkor mit szólnál ahhoz, ha összedobnék neked (és esetleg a haverodnak is egy-egy végtelenül egyszerű saját gyártmányú gyújtáselektronikát.
Az IGC-vel megtuningolt trabantomban is ugyanez van (csak az kéthengeres verzió) és tökéletesen együtt dolgozik az IGC-vel (persze a fonott vezetéket szereti).
A trabi is jobb lett az igc-től, pedig ott a lóerő/súly arány elég gyenge. Egy ETZ-nek még észrevehetőbb javulást kellene produkálni a menetdinamikában.

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu