hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. szeptember 27. péntek 
Adalbert

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


herrwatt - 2006-05-27 01:48:00

Hi Peti!
Jelenleg a nyitási idő 1ms, a zárási pedig 6ms! Mindenféle görbével próbálkoztam, de nem jó! A motor kipörög, de gyenge mint a gyíkfing! Illetve alacsony fordulaton (induáskor szeretem érezni a nyomatékot, nem pedig 3000f/p pörgetni, és úgy elindulni (Ez így nem logikus, de mindegy. Remélem érted mit akarok elgügyögni.)) amikor egyes fokozatban indulok olyat tesz mintha egyszer csak hirtelen levenném a gyújtást. Megáll! Nem lefullad, hanem egyszerűen nem gyújt! Néha még durran is egyet! Már azzal is próbálkoztam, hogy állítottam egy fix 3,5 mm-es gyújtást, az IGC-t meg végig a minimálisan beállítható 0,5 fokra állítottam! A végeredmény így is ugyanaz. Akármilyen karakterisztikát állítottam be ugyanolyan szar volt az egész! Egyébként azért is vagyok kíváncsi a zárási időre, vagy fokra, mert elolvastam végig figyelmesen az IGC leírását, és azt találtam, hogy:
FIGYELEM! A gyújtómodulok legnagyobb része automatikus zárásszög-vezérléssel működik. Annak érdekében, hogy ezek működését ne zavarjuk meg, a bemeneti jel zárásszögének meg kell egyeznie a hozzájuk eredetileg tervezett jeladók zárásszögével.
Namost az én gyújtómodulom egy 4T trabant gyújtómodul, és fogalmam sincs, hogy mennyire van belőve a zárási ideje! És ha véletlenül nem egyezik meg az IGC idejével (nagy rá az esély), akkor az Szrnka György szerint galibát okoz. Csak arra tudok már gondolni, hogy ezért nem műxik jól. Más tippem már nincs. Még a tápot is szűröm a kis genyónak, de nem hajlandó az igazságra!
Február eleje óta csak szívatom vele magam! Már kezd elfogyni a türelmem! Ráadásul a haverom ETZ-250-es gépébe is be kell építenem egy elktronikus gyújtással együtt, de amíg az enyém nem jó, addig felesleges nekiállni az övének. Nem szeretném, ha a végeredmény az lenne 4 hónap szívás után, hogy feleslegesen vettük meg az IGC-ket!
A lényeg az, hogy tudom, hogy frankó kis szerkezet, de nekem valahogy nem akar normálisan működni.

Üdv: Herr'Watt
:: Fórumok ::
MZ (49044)
Motoros túra (17985)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu