hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 24. kedd 
Ádám, Éva

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-05-22 10:57:58

Sunesz.
Rossz napod van, vazze?

Előszőr : igazából alig írtál valami infót, arról hogy mit is szeretnél. Se járműtípus, se az hogy honnan lett kiszerelve, se az, hogy hova szertnéd, se a névleges teljesítmény, se az, hogy mekkora terhelést kapna, szóval semmi. Így nem lehet kitalálni, hogy mi is kell neked tulajdonképpen. Vedd már a fáradságot, ragadj billentyűzet, és írj róla többet és pontosabban, hogy mi a terved. Figyeld meg az összes fórumon, hogy minnél pontosabban kérdez a tag, annál több válaszoló kedvű akad.

Másodszor : mi az, hogy "... Főleg Peti74.. ..Pedig én asszem nem ezt tettem annó..."
Ember. Én azon vállalkozó kedvű emberek közé tartozom, akik vettek tőled IGC-t, mert úgy éreztem, hogy megvan hozzá a kísérletező kedvem és az elektronikai tudásom, hogy a gyakorlatban működőképessé egységet hozzak ki belőle.
Találkoztunk, én adtam a lóvét, Te adtad az árút. Semmi nem ment puszira, ez üzlet volt, semmi más. Úgy érzem, hogy a pénzemért árút kaptam és nem valami szívességet. Nem tartozom semmivel, de emberi szóra továbbra is emberi szót adok majd. Mindenkinek.
Egyébként meg, azóta 2 alkalommal is találkoztam Szrnka úrral személyesen, - mert nekem igen közel van - csak azért, hogy az ő konzultációja segítségével működőképes áramkört hozzak létre (zavarszűrés, kábelezés és programozás tekintetében is segített).

Harmadszor : az IGC nagyon okos dolog. DE : amit Te árulsz, az önmagában sajnos nem állja meg a helyét, attól függetlenül, hogy - hangsúlyozom - ez NEM a Te hibád.
Az IGC egy olyan áramkör, ami egy meglévő fix elektronikus gyújtás esetén tud valami pluszt belevinni a rendszerbe. Legalább egy elektronikus gyújtómodulra van hozzá szükség. És itt a baj. Nagyon kevés motorosnak van elektronikus gyújtásrendszer a gépében.
Én több éve hirdetgetem a saját gyártmányú elektronikus gyújtásomat 6 és 12 V-ra illetve 1 és 2 hengerre egyaránt. Nyákrajzos fóliát készítettem, és egy nyákos cégnél kis sorozatban legyártattam a saját pénzemen 16 db nyákot, majd megvettem hozzá a összes alkatrészt és ha kell valakinek, akkor összedobok egyet. És képzeld, közel 2 év alatt sikerült 9 db áramkört "értékesítenem", abból 4-et közeli ismerősi körben.
És tudod miért ? Mert az én áramköröm is okos dolog, de önmagában nem életképes, mert néhány mechanikai problémát is meg kell hozzá oldani főleg a jeladó környékén. Én pedig nem komplett rendszert árulok, én csak a saját bevált rendszeremet osztom meg másokkal. Publikus az áramkör, a nyákrajz, minden. És mégis, a legtöbb elektronius gyújtás projekt elvérzik. A mechanikán és a beszerelésen.
De az én elektronikus gyújtásomnak van egy nagy előnye az IGC-vel szemben, mégpedig az, hogy beszerelés után nem kell kísérletezgetni a jelleggörbékkel.
Egyből kapsz valami pluszt (a pénzedért).

Negyedszer : Nem láttam, hogy akár egyszer is valami fogyasztható "reklámot" csináltál volna a kütyükének. Pedig lehetne. Például ki lehet kerülni az elektronika hiányát, mert ha CPI trafóhoz illeszted, akkor máris nem kell hozzá elektronikus gyújtómodul. A CPI trafó pedig 2000 Ft/db, a lada klubon évek óta árulják. Hoppá, máris egy majdnem életképes és mindjárt mindenki számára könnyen beszerelhető párosítás, és bár megszakítóval, de működik. De soha le nem írtad.

Más. Nyilvántartod Te, hogy kinek adtál már el IGC-t és az illetőnek milyen motorja van ? Visszahívod Te ezeket az embereket időnként, hogy mire jutottak, van-e az adott típushoz jól használható jelleggörbéjük ? Mert ha van, akkor a következő ugyanolyan motorral rendelkező emberkének akár betöltött jelleggörbével is eladható lenne az IGC. Aztán még tovább kísérletezik vele, ha akar. Vagy csináltál Te olyan web-oldalt, ahol az eddigi szocimotoros IGC-tulajok egy csokorban fent lennénk. Elég egy motortípus és egy mail-cím. Máris típusonként 4-5 ember agyalna együtt egy görbén. Ez máris kedvcsináló lenne, hisz lám-lám ha belépek az "igc-klubba" máris van, akire számíthatok. Egyedül ki a fax vág neki a jelleggörbe kísérlezezésnek? Nagyon kevesen. De együtt, az más.
Ha egyszer okos dolgot árulsz, áruld is okosan. A "sima" kereskedelmi tevékenység ide nem elég.

Csak magadra haragudhatsz.

Engem pedig még haragodban se álíts többet be hálátlannak, mert nem vagyok az !

Uff én beszéltem,

Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu