hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 24. kedd 
Ádám, Éva

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


herrwatt - 2006-05-13 16:50:13

Hi mindenki!
Segítségre lenne szükségem, mégpedig IGC témában!

Már hónapok óta szívat! Mindenféle gyújtás karakterisztikát próbáltam már, de csak ront a motor (ETZ-250) teljesítményén. Múltkor egy túra felénél ideges lettem , mert 85-nél nem ment jobban nyél gázon!!! Ott az út szélén kivettem, állítottam egy fix sacc/kb gyújtást, és láss csodát... Könnyűszerrel 110 (és még ment volna)!!!
Már csak egy dologra gyanakszom! Mégpedig a nyitási, ill. zárási időre! Mennyinek kell lennie? Jelenleg az alap beállított értéken van. Úgy tudom, hogy ezeket az időket a gyújtó elektronika (4T trabi)állítja. Lehet, hogy ugyanazt az értéket kéne beállítanom az IGC-n, mint ami a gyújtóelektronikán van??? De az mennyi??? Vagy csak szimplán hülye vagyok??? Segítsetek lééécccííí!

Üdv: Herr'Watt

ui: A jeladó 2T trabié, és az IGC tápját RC taggal szűröm. Mielőtt még nem szűrtem, akkor is ugyanolyan sz@r volt, mint most szűréssel!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu