hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 24. kedd 
Ádám, Éva

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


herrwatt - 2006-04-05 13:07:07

Hi mindenki!
Én is tettem a 250-es ETZ-mbe elektronikus gyújtást, ami 2T trabi jeladóból és mágnesból, ill. 4T trabi gyújtómodulból áll. Eddig tökéletesen működik! (lekopogom!) Azt leszámítva, hogy amikor ráadom a gyújtást ad egy szikrát. Ezzel kapcsolatban van is egy érdekes sztorim.
Így szól:
Erdőben motoroztunk barátnőmmel, és egy kb 1.5 km hosszú lejtős rész tetején leállítottam a mocit, és szépen gurultunk lefelé. A lejtó aljához közeledve, azt terveztem, (mint mindig) hogy ráadom a gyújtást és begurulok vele. Erre az történt, hogy ráadtam a gyújtást, és abban a pillanatban el is indult a moci! Ez szerintem azért lehetett, mert a dugattyú pont akkor állt meg, amikor éppen átlendült a fhp-on, és amikor ráadtam a gyújtást, akkor adott egy szikrát, elrobbantotta az összesürített anyagot és ezt követte a megszokott 2T folyamat! (húú, jó hosszú mondat :-) ) A lényeg az, hogy marhára meglepődtem a dolgon! Utána még próbáltam párszor, de már nem jött össze! A dugattyú nem akart a "bűvös" helyen megállni.

Üdv mindenkinek:Herr'Watt

ui: SZÉP IDŐT!!!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu