hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


herrwatt - 2006-02-24 14:05:28

Hi mindenki!

A 250-es ETZ-mben mechanikus fesz. szabályzó volt. A töltésem pedig rakoncátlankodott. Ezért én állat, mivel a beállítással nem akartam szenvedni + nem árt egy kis fejlesztés sem, vettem egy elektronikus fesz. szabályzót. Csinálni is tudtam volna, de nem találtam olyan kapcsolási rajzot amiben volt áramkorlátozás is (15A), ezért én barom vettem egyet (3460Ft), gondolva, hogy abba úgyis bele van építve! Amikor hazaértem nem bírtam megállni, hogy ne szedjem szét, és ne nézzem meg, hogy mi van benne! Fogtam egy bicskát, és leszedtem a műanyag fedelet. Kb 1 perc elteltével már paprikavörös fejjel szidtam a gyártóját, ugyanis nemhogy az áramkorlátozást nem építették bele, de ráadásul még sz@rul is van megcsinálva. Látszik a nyákon, hogy eredetileg úgy tervezték, hogy rendesen beleültetik a cuccokat ahogy kell, és így a csatlakozóinak a kiosztása is ugyanolyan lett volna mint az eredeti mechanikusé. A panelt ennek magfelelően maratták ki. DE! Az alkatrészeket gány módon nem beültették, hanem felületszerelték, ami miatt a csatlakozókiosztás az eredeti tükörképe lett! Ja! És a csatlakozói is sima papa kábelsaruk, amik rá lettek forrasztva a nyákra. De ez mind még nem is lenne baj! DE! Az áramkorlátozás meg csak egy átkötés a fesz. szabályozó D+ és 51 potjai között. Úgyhogy ez az egész magyar retek kb 500Ft-ból megépíthető dobozzal együtt!!! Ráadásul jobbra!
Azért írtam ezt le nektek, hogy más ne járjon így, és ha van rá lehetősége inkább építsen egyet otthon!
Illetve nem tudom, hogy annyira fontos-e bele az áramkorlátozás, mint amennyire én gondolom. Lehet, hogy nem is kell? Ezt valami hozzá értő emberke elmondhatná, de szerintem nem véletlenül van a mechanikusban sem. Lehet, hogy én vagyok az állat, hogy ennyire túlreagáltam a dolgot és ez úgy jó, ahogy van, de ha nem, akkor a gyárójának a sípszó-fütty-fütty-sípszó -ját!!!

Üdv: Herr'Watt

ui:Bocs, hogy ijen hosszú voltam!!! + Várom a véleményeiteket!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu