hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 19. péntek 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


lajos - 2004-01-11 11:49:19

Kedves HyGy!
A szórt mágnestért nem csökkentené egy eredeti gyujtás alaplap? Az vasból van és elvezetné a szórt fluxust. Arra lehetne rögzíteni a hal érzékelőt tartó panelt.
A beállítás pedig ugyanúgy történne mint ha megszakítós volna. A nagy alaplapon a jobb a kis alaplapon a bal henger érzékelője lenne. Én így fogom megépíteni.
Egy kérdésem van. A végtanzisztort hűtőbordára vagy hűtőlapra kell-e szerelni?
Az én gyujtásom panelja is kész, be van ültetve, az 5 V-os tápfesz.rész nem építettem meg - de be van tervezve a NÁK-ra - mert pc táp hűtőventillátorból kibányászott hal elemmel fog menni a 6V-os JAWA. A mágneses jeladója más lesz mint a tied. Ez a kapcsolás, biztosan Te is mérted, úgy működik, hogy amikor a mágnes az érzékelő előtt elhalad megszakítja a gy.tr áramát. Ha megnézel egy megszak. bütyköt kb 120 fokon van leköszörűlve azaz zár a megszak. és áram folyik a tekercsen. Kb 240 fokon a bütykön fut a megszak. nem folyik áram. Az én mágneses jeladóm 180 fokig szolgáltat mágnesteret az érzékelőnek tehát zár a végtranzisztor nem folyik áram. Ez még midég több mint a 120 fok.Kevésbé terhelem a dinamót, és kevésbé fűtöm a gyujtótr-t. Ez a terv aztán viselve válik el.
Üdvözlettel: Laci
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu