hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. szeptember 27. péntek 
Adalbert

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-01-13 16:22:56

Keats.
Úgy emlékszel ?? Miért nem keresed vissza a konkrétumokat a hozzászólások között, "úgy emlékszemek"-ek és "asszemek" alapján nem érdemes döntéseket hozni.

Amúgy az ETZ és a trabi elektronikus gyári gyújtása ugyanarra a kapcsolásra épül, hall ic-s midkettő, az IGC-60-hoz kapcsolásnak mindössze egy feltétele van: áramot kell mérni a hall IC kimenetét és a gyújtómodul benetét összekötő vezetéken (trabinál is, ETZ-nél is a vékony zöld, vagy 7-es). Ha ez nem is közelíti meg a 100mA-t, akkor nyugodtan mehet közéjük az IGC. Ez Herwatt-nak is szól (4T trabi modulra is igaz).

Az optó jeladóval kapcsolatban viszont nagyon kíváncsi vagyok, hogy mire jutsz vele, mert a rögzítése semmivel sem egyszerűbb, mint egy hall jeladóé, viszont tudomásom szerint sokkal érzékenyebb a szennyeződésre. Itt még senki nem publikált működő, hosszútávon életképes verziót.

Sajnos nem találtam komplett ETZ jeladót, így nem tudok adni.

Egyébként végre sikerült editálnom és feltennem jónéhány képet, meg egy nagyon rövid leírást egy trabi hall jeladó felszerelésről 638-as jawa generátorra.
Íme a link. Több képet akartam, de modemmel vagy gprs-sel ez is épp elég.
Lehet, hogy van ennél egyszerűbb eljárás is, pl. amikor "aranykezű" műanyag távtartókkal feltette a trabi eredeti nyáklapját. De az én eljárásommal viszont készült az MZ dinamó lényegesen kisebb felületet biztosító állórészére is kéthengereshez való (billenthető nyáklapos) jeladó, és a szerkezet (nem csalás, nem ámítás) kb. 10ezer km megtétele alatt 5 század mm-es pontosságon belül tartotta mindkét henger előgyújtását.
Ha megint gyártok ilyet, akkor készítek arról is képeket, de azt hiszem annak a cikknek az lesz a címe, hogy játék a milliméterekkel :))
Azért nem volt egyszerű, mire kitaláltam az alaplap és az ic méretet, hogy elférjen, állítani is lehessen, stb.

Ha sikerül az alaplap és nyák sablonját is bescannelni, hogy elektronikus küldés után is reprodukálható legyen mérethelyesen, ez érdekelne-e valakit ?

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49044)
Motoros túra (17985)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu