hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. szeptember 28. szombat 
Vencel

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


M(z)Laca - 2005-09-19 02:06:32

Hello ekecs!

Én is úgyanezzel a dologgal szívok. Bár a horvátországi túrát végigbírta a kisérleti példány,de 4500-as fordulat körül leszabályoz (van előnye: fogy 3,94 - 4,15 !!! liter utassal+40kg papakkal) Én az alacsony töltési frekire (300Hz-teljesítménymax) és a nagy tr. belső ellenállásra tippelek >200ohm. kb 20 VA trafó, 555, 1xBUZ11, 1-2 mikro max. 315V
lehetne még a mexakító körüli gubanc, de kisebb kondival (1mikro) picit jobban pörög.
A te elktronikád miből áll?

A trafó akkor üt (húz?) át (belül), ha nincs terhelve a szekunder kör.

Tippek: ellenütemű transzverter, nagyobb tr. áttétel (szabályozni kell, vagy mindent min.600Vra méretezni), tekercselj(ünk) kapcsolóüzemű (20 kHz) vagy impulzustöltéses trafót.

Nálad van már megoldás? - Hiányzik az a 4500 és 6000 ford közötti feeling...

Eddigi tapasztalatok? Nekem nagyon pozitívak: szebb alapjárat, jobbnak tűnő nyomaték, kisebb fogyasztás, nagyobb gyertyahézag, ritkább gyertyacserélgetés, gyújtás rajtamaradhat, és még a telefont+fényképezőt is feltölti útközben:)
Sajna most más projektben vagyok: szabályozott alapjárat télire+ némi szélvédelem.
:: Fórumok ::
MZ (49044)
Motoros túra (17985)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu