hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Öregapó - 2005-06-20 10:10:32

DocZ, ha nagyon muszály, keresünk másik kapcsolást. Ha nem lesz majd tele a mail fiókod, küldök. Főleg, ha megírod, hány voltos kel, hány hengerre. Bár fentartom, hogy megfelelő körülmények között az eredeti is működik.
Van pár dolog, amit mindenki figyelmébe ajánlanék, bár remélem úgyis tudja már mindenki:Motor elektrónikák készítésénél fokozottan kel figyelni a forrasztások minőségére.Valóban az alkatrészen és a nyákon kel megfutnia az ónnak, ellenkező esetben a rázkódástól előbb utóbb leválik.Nem igazán tudom a forrasztó pisztoly használatát javasolni erre.(ha csak valaki nem vérprofi a használatában).Szintén a rázkódás miatt rögzítsük valami ragaccsal azokat a lábakat, amik letörhetnek. Ahol ezek a lábak melegek, ott valami egyébb rögzítést kell kitalálni.Az elektromos áramkört védjük a nedvesség és a szennyeződés ellen.A megfelelő hűtés elengedhetetlen. A hűtő felületet úgy kel elhelyezni, hogy a levegő áramolni tudjon mellette. A hűtő lapnak nem csak a felülete számít, hanem a vastagsága is.Akármilyen nagy a felület, ha túl vékony a hűtőlap, nem ér semmit(hővezetés).Néha az okozza a problémát, hogy az eredetileg a dobozban lévő vég részt valaki külön helyezi el.Ilyenkor a doboz egyik oldalát képező fém lap is műanyagra cserélődhet, és a doboz belsejében lévő hő már nem tud távozni. Tehát, ha az eredeti doboz egyik oldala fémből volt, célszerű lehet akkor is abból készíteni, ha már nem ahhoz rögzítődik a végfokozat. Az elektrónikus részek érzékenyebbek a hozzájuk kapcsolódó részek minőségére, mint a mechanikusak.Például elektrónikus gyújtás beszerelésekor célszerű a fesszabot is lecserélni egy megbízható elektrónikusra. Ellenőrizni kell a generátort, az egyenirányítót. Jól kell működniük.A gyújtó trafót is ellenőrizni kel. Mechanikus megszakítónál el megy a moci esetleg egy gyengén menetzárlatos , vagy nem teljesen csereszabatos tipusú trafóval is.A elektrónikus gyújtás ezt zokon veheti.Ha valaki fél attol, hogy menetközben romlik el valami, és viszi a gyújtás elektrónikát, használjon olyan teljesítmény gyújtás ICt, aminek belső védelmei és állapot vissza jelző lába van (ha kap valahol).
Hirtelen ennyi jutott eszembe, ha valami még előjön leírom, hátha valaki nem gondol rá.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu