hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 25. szerda 
Eugénia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Öregapó - 2005-05-19 12:14:56

Vagy ki kel fúrni a gyertyából a középső elektródát, vagy a fémrész felső , kerámiánál lévő peremezézését lereszelni, majd a kerámiát kikocogtatni belőle, utána valamit beleragasztani a megfelelő furattal. A lényeg az, hogy egy vékony pálcát viszonylag kotyogás mentesen bele csúsztathass a furatba.A pálca vége felé ráhuzól két picit szoruló műanyag, vagy gumi győrűt.A lukas gyertyát becsavarod . Bele teszed a pálcát.Megkeresed a felső holtpontot bejelölöd a pálcát.utána a jelöléstől felfelé leméred a kívánt értéket, teszel oda is egy jelet.Megfogatod a tengelyet, amikor épp meglátod a tyertya pereménél a felső jelet, oda kell a gyújtást állítanod.Vagy csinálhatod úgy is, hogy. hogy egy gumi gyűrűt húzol a pácára.A holtpontnál a gyertyához teszel egy megfelelő hézagmérőt, és addig húzod le a gyűrűt.Amikor a gyűrű épp felemelkedik a gyertyáról, ott lessz a gyújtás.Nem mondom, hogy ez egy precíziós eljárás, de be szokott jönni.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu