hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 26. csütörtök 
István

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


kilozulu - 2005-04-04 21:11:01

hali Peti

a XVIII ker nincs mesze nekem mivel én Kecskemét tulsó felén lakom. de minden hétfön megyek pesrtre. Jól emlékszem a XVIII ker az Ujpest vagy újpalota? Mert arra van mindég dolgom. Elvinném a kapcsolási rajzot amiröl készült az elektronika, és akkor tudnál róla véleményt mondani és a többit is megbeszélhetnénk. Mert amit az elsö részben irtál az egy szakácsnak kicsit magas. De mechanikában jónak mondanak.

A két gyertya azért lett kitalálva mert valahol láttuk egy képen. Aztán egy hengerfej levételnél láttuk az égötér belső felén ,hogy a gyertyával ellentétes oldalon kormos, olajos a felület. Tehát nem tökéletes az égés.Ennek az el nem égett üzemanyagnak a hasznositása volt a cél. TS hengerfejet meg nem akartam feltenni. A szakirodalom a kétoldali gyujtást gyorsabb, tökéletessebb égés feltételeként magyarázza.A nem központossan elhelyezett gyertyák esetén. Valamilyen közlekkaros tankönyvben is ezt olvastam. Nemrég láttam a német MZ oldalon ETS MZ -n ilyen két gyertyás megoldást valamilyen verseny MZ-n. Saját tapasztalatom , amikor ment a két gyertya sokkal pörgösebb volt, csak az előgyujtást nem lehetett anyira elvenni,Hogy ne kopogjon a gép.Ezért gondoltam valami elektronikus kütyüre, amivel a gyujtás időpontját tág határok közt lehet szabályozni.

elöre is köszi
csőváz
kilozulu
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu