hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 26. csütörtök 
István

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2005-03-10 16:31:00

Én azt írtam, hogy adok rá esélyt, hogy ETZ cuccokkal is hibátlanül működik egy Jawa generátor. Te a P20-asba (jól emléxem, ugye) tennéd be a Jawa generátort, mert az fér bele. Ez adott, tehát idáig mindenképpen el fogsz jutni. Mi most a hogyan továbbról beszélgetünk. Ha szerzel (vagy szereztél) egy hibátlan Jawa generátor álló+forgórészt az is nagy dolog. Akkor a hardwer úgymond megvan. Én azért javasoltam az ETZ diódasort és a feszszabot, mert abból több van a piacon, és olcsóbb is hozzájutni, meg a későbbiekben is egyszerűbb a cseréje.
Szerintem azért lesz jó hozzá, mert a Jawa generátor is 3 fázist termel. Hogy az most 210W vagy 230W, tökmindegy, nagy különbség nincs. A 3 fázison megjelenő feszültséget mindenképp egyenirányítani kell, továbbá a Jawanál is gerjesztésszabályzással oldják meg a DF vezetéken. Amit nem tudok biztosan, hogy a Jawa szabályzója egyenáramot vezet-e vissza a DF-re. A kapcsolási rajz alapján nem.
Mindegy, a puding próbája az evés. Ha fennt van a generátor, akkor ki kell próbálni. Azért ajánlottam fel az ETZ cuccokat egy tesztre, hogy ne vegyél semmit feleslegesen.
Tulajdonképpen hol tartasz a projekttel a gyakorlatban ?

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu