hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 26. csütörtök 
István

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


lajos - 2005-01-03 22:13:29

Kedves Orvine!
Ha a feszültséget az akku. kapcsain mérted járó motornál bekapcsolt világításnál és a műszered jó akkor a világítási körben keresd a hibát. Valahol hibás érintkezés van. Műszerrel kimérhető. Méres elött ellenörizni, hogy a lámpa megkapja-e a negatívot azaz a testet RENDESEN. Feltöltött akku.-ról a világítást bekapcsolni. A műszer negatív testen, pozitív a mérési pontokhoz.
Mérési pontok:
1. dinamó D kapocs, ha a motort is beindítod és állandó fordulaton tartod
2. Fesz.szab. D kapocs, ha a motort is beindítod és állandó fordulaton tartod
3. Akku.
4. Gyujtás kapcsoló 30 kapocs (ahol az akku. fesz állandóan jelen van)
5. Gyujtás kapcsoló 56 kapocs
6. Kormányon a bilux kapcsoló elmenő 65a, 56b tompított, reflektor elmenő kapcsok(váltani)
7. Lámpánál az izzóhoz érkező vezetékek 56a, reflektorra kapcsolva 56b-vagy fordítva-kapcsai
mindenütt közel azonos feszültséget kell mérned. Ebből logikusan következik,hogy ha valahol kevesebb feszültséget mérsz (néhány tized V eltéerés megengedett) ott keresd a hibás érintkezést.
Kersd meg a hibát, eredeti belevaló forgórész tegyél bele (ne a csepptankosok 45W-osát) és 100 év+2 esztendeig bírni fogja.
Jó munkát, üdvözlettel:Laci
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu