hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2015-02-25 22:04:32

Egy kis offolás:

Az autómon nincs olajnyomás visszajelző izzó, csak egy mutatós műszer. (Az érdekes elgondolás a gyártótól, hogy majd én észreveszem időben a műszerfal sarkába dugott kis mutató lezuhanását, ha elmegy az olajnyomás, de ez más kérdés.)
Szóval egyszer csak azt vettem észre, hogy nem mutatott semmit, de szerencsére csak a jeladó halt meg. Gyárit sehol nem kapni, hát vettem egy utánagyártott jeladót. Ami vicces, de fordítva működik. alapjáraton 3bar környékén mutat és ahogy emelkedik a fordulat úgy csökken az ellenállása és közelít a 0 felé. A gyárin ilyenkor nőtt az ellenállás és a maximum 6bar felé araszolt a mutató. És persze ha leállítom az autót akkor most a maximumon akad fel a mutató, nem a minimumon.
Nem gondoltam, hogy fog, de zavar!

Rendes jeladót kapni reménytelen, így (azon túl, hogy kurva anyját a kínai gyártóknak) az ötlött fel bennem, hogy lehet e egyszerűen (értsd olcsón) csinálni olyan elektronikát, ami ezt megfordítja és ahogy a bemenetén csökken a feszültség, a kimenetén úgy növeli.
Ha drága, vagy bonyolult az elektronikus fordítás arra is gondoltam, hogy a műszerfalon 0-3-6 számozás van és simán szétszedem és átfestem 6-3-0-ra.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu