hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 26. péntek 
Ervin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2012-11-05 08:57:24

Először is a "szabáLYzó" az LY ;-) bocs nem izgat a nyelvtan de ez már nekem is fájt. :))))
Írd azt hogy fesszab. és akkor nem hibázhatsz.

Másodszor ennek a fajta fesszabnak fel van cserélve a (ha jól emlékszem) gerjesztés és dinamó+ kivezetése a gyári mechanikushoz képest, és ezt sokan nem szokták figyelembe venni (feliratozva van), csak rádugják ugyan abban a sorrendben, amitől jó esetben csak nem működik, ha nincs szerencséje azonnal elfüstöl. Éppen ezért garanciát sem egyszerű érvényesíteni, főleg hogy helyesen berakva a helyére fizikai lehetetlenség hogy a teljesítmény kapcsoló elem tönkremenjen.

Harmadszor, a terhelő ellenállást ami a mechanikus szabályzóhoz kell, itt felesleges, csak megzavarja az elektronikát. Kösd le az egyik felét, maradhat az helyén.

Ezt leszámítva ez a fajta szabályzó kiváló szerkezet. Javítottam már ilyeneket. Tény hogy elég gagyi kézzel összerakott, de normál alkatrészek vannak benne, a nyák elég stabil és az alkalmazott kapcsolásban sem találtam kivetni valót.
Olyan viszont már volt, hogy a feszültség határoló elem fel volt benne cserélve ezért valami egészen furcsa feszültség értékre szabályzott, de miután beleraktam a jó értékeket hibátlanul működött az is.
:: Fórumok ::
MZ (49033)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu