hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 29. péntek 
Auguszta

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2012-09-07 19:48:13

Ezt írtam én is. Azt is hogy mérheted is az áramot. Csak nehezen. Ha soros ellenálláson mérsz feszültséget hozzá, akkor vedd figyelembe hogy már egy tized ohm torzítja a mérést rendesen ebben az esetben. olyan ellenállás kell amin csak század voltok esnek.Század voltos csúcs feszültség mérése szkóppal.... No az erősen szkópfüggő.
Mérheted az áramot hallos áram szenzorral is. De az drága és a jelét még fel is kell dolgozni.
Ezért mondtam hogy maradjunk a fesz görbénél és vegyük figyelembe a trafó töltődésének tapasztalati értékeit. Például azt hogy a mechanikus megszakító zárási szögét mennyire kell állítani és miért. Ezt vessük össze azzal hogy a feszgörbe mikor éri el a maximum közeli értéket. Így kb érzékeljük azt hogy fel tud e töltődni a trafó.

De ne halgasss a tranyón disszipált teljesítményről a görbe felfutó éle alatt. Mert ez a második kérdés. Azonos hűtés kell e tranyónak és a fetnek.

Más:
Valami nem esik le nekem a monostabillal kapcsolatban.
Ha a megszakítás hosszát adja meg akkor ha lefut, a trafón folyni fog az áram amíg nem indul újra a mono. Azaz a tranyó melegedni fog a kikapcsolásig vagy az újraindításig.
Ha a mono a zárási időt adja meg akkor a szikra pilanata a jel után zárási idővel jelenik meg. Azaz baromi nehéz lenne a gyújtás beállítása. Mit nem vettem észre?
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu