hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 03. kedd 
Ferenc, Olivia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2012-09-07 00:08:15

A kapcsolóüzem miatt. A gyújtásnál is abban működik a végfok. Mind a kettőnél onduktív a terhelés, bár a gyújtótrafó indutivitása nagyobb. Ha azonos a kapcsoló őzem, hasonló a terhelés, valószínüsíthetően azonos a végerősítő iránti követelmény.

Én hiszek neked. Elég ha te látod a fesz görbét. Ha látod hogy jelentős részen magasabb a feszültség mint ahogy írtad, te is fet barát leszel miután beláttad azt is hogy a fet teljes nyitásához szüksége gate feszültség az átfolyó áramtól függ. 6voltos trafon átfolyó áram esetén kevesebb lesz mint 5 volt. Ha négyszög jelet látsz akkor szóljál mert akkor neked van igazad. De ezt látatlanba is kizárnám. Nem tudom elképzelni hogy egy ekkora induktivitás mágneses tere gyorsan épülne fel. De ha mégis, akkor én tévedtem. A lényeg hogy a görbe ismerete nélkül nem lehet semmit se állítani a tranyó maradék feszültségéről. A statikus mérés semmit nem mond ebben az esetben, gondolom ezt te is így véled.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu