hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 24. szerda 
György

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2012-09-03 11:00:40

A készről? Nehezen.Nincs a telcsimen kamera. Majd megpróbálok valakit rábeszélni hogy fotózza le amit csináltam neki.
Sokat nem lehet egyébként a fotóján látni. A két fet egymásra fektetve két hűtőborda között van, tehát a képen csak egy félbevágott P1 proci hűtő bordája lenne aminek két felét egymáshoz csavarozták, azaz alul felül borda, közülük kijön pár kábel. A jeladó lapján van a két ellenállás, a két zener, a hall. Az egész jeladós lap akkora mint egy félbevágott kockacukor. vanbelőle kettő. Ez derékszögben egy másik lapra van forrasztva mit a megszakító helyére lehet csavarozni.Így párhuzamossan áll a tengellyel, nem a gyújtáslapon fekszik. A mágnes úgy néz ki mint az excenter, annak a helyére is megy be. Csak rövidebb. De szintén van slicce ami poziciónálja. Szóval a gyújtás környéki cuccokon se sok látni való van.
Két félbe vágott kockacukor vezetékekkel, egy excenter helyén lévő 8 miliméter hosszú. 16 miliméter átmérőjű fekete henger.:D Mivel rendkívül kevés alkatrészből áll a cucc, a dobozolások dizánja eléggé behatárolt. Ami kicsi, egyszerű, nem lehet sokféleképpen tálalni. Három kocka amiből egy nagyobb és bordás, pár vezeték, saruk, egy henger alakú mágnes, és kész:D Ez majdnem olyan mintha szeget csinálnék és azt dokumentálnám.:D
De próbálok képet szerezni.
:: Fórumok ::
MZ (49031)
Motoros túra (17976)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu