hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2012-08-22 16:37:28

A mutatónak kb 270 fokot kellene fordulni.
Ha a csapággyal duplázom közel a motor elfordulását akkor a motor elfordulásának 135 foknak kell lennie.
A linearitás nem tudom hogy jön be a képbe. Szögeltérés nincs a motor és a mutató tengelye között, tehát onnan nem származhat nonlinearitás.
A PIC-cel olyan mért frekvencia- kemenőkitöltési tényező görbéket hozhatok létre, amilyenekezt akarok. Bár megjegyzem, szélestartományan lineáris marad a rendszer ha fix freki-kitöltési tényező aránnyal dolgozunk.
Egyébbként PWM-nek nevezik a szóbanforgó vezérlési módot.

A csapágyat kezdem elfelejteni, jobbnak tűnik a venti műanyag mágnesének kioperálása, majd átmágnesezése. Ha jól mértem fel a szóban forgó mágnes tulajdonságait.

Nekem továbbra is csábítónak tűnik a dolog. Anyagáron 3000 forintnál olcsóbban kijön a cucc. Nem rossz ha legalább látvány szempontjából eredeti állapotú marad a motor. Ha megfelelő kábelen viszed fel a jeladó jelét a jeladót ügyesen helyezed el, akár veterán vizsgán is átcsúszna a motor így.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu