hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 19. péntek 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2011-06-30 14:07:36

Keri, csalódtam benned. Azt hittem, tudod mi a fet, vagy legalább elolvasod a hozzászólásokat.
A térvezérlésű tranyó nyitó feszültsége az áramtól függ és a tiousától.
Olyan grafikont keress ahol látszik hogy 1-2 ampernél mebbyi a szükséges gate feszültség. Lázbi fogod hogy 10 amoerhez is kevesebb mint 5 volt tartozik.
A felvetett probléma pedig nem teljesen jogos, hiszen szerintem higás adatok alapján merült fel.Lehet hogy a trafó ellebálás abbyi(bár én 4 ihmra emlékszem), de a trabyó maradék feszültsége ha kevesebb is az általam említetnél, jóval több az itt leírtbál több grafikon szerint.Van olyan, ahol 20 fokon 1 volt szerepel, már 1.5 ampernél is.Pesze én is láttam a 0.35ös értéket is. Most melyiknek higyjünk?
Fontos a dolog mert fetnél szerintem 1.5X0.27 azaz kb0.4 volt a festültség. Tehát bagyob apródolgokon múlik a dolog. Ha nem az 1 v saturációs feszültségű táblázat az igaz. Ha lesz időm megnézek valamit. Külöbféle gyártók adatlapgán is megkeresem a trabyó adott grafikonját. Háthakiderül miért ír né,elyo akkora eltérést a garfikob érték és a max érték között. Vagy nagyon eltérő paraméterű jószágokat dobnak piacra a gyártók, vagy a mérési eljárások nem egyeznek meg.A grafikon érték és a max érték közötti nagy eltérés mérésre utal.Ezek után már csak ki kell majd deríteni, melyik gyártó hogy mért. Azt hiszem könnyű inkorrekt mérést összeállítani ebben a tartományban, mer ez nagyon benne van a telítési tartiményban.Itt bagyon instabilak a tranyó paraméterei.

De még egyszer, mostmár sajnos bneked is. Előszőr gobdoljátok át hogy hogyan működik a fet, utánna azt, mennyire speciális a szóbenforgó hexafet, csak utánna tegyetek megjegyzéseket a szükséges byitófeszre.

De lébyegtelen a dolog. Ugyanis előbb utónn úgyis leszokom az idírkálásról , remeélem előbb mint utóbb. Nem tulságosan szórakoztat. Tehát senkinek nem fogom ajánlgazni a fetes kapcsolást. Megépíteni idegennek pláne nem fogom, mert max 3ezres hasznom lenne rajta, darabonkénti gyártásnál ez elfogadhatatlanul alacsony órabért eredményez. Leszabni a nyákokat, rajzolni, maratni, forrasztani, megvenni az alkatrészt, meggyötörni a kész darbokat,postára adni, vagy személyes talira elvinni.... Évi három-bégy gyújtásért nem fogok beruházni egyszerre több alkatrészre mert nem engedhetem neg magamnak hogy több ezer forintot megelőlegezzek a bizonytalanra. De csak a postai sorbaállás vagy a talira menés lerontja dolgot. Átlagban egy órát szánnom kell erre. Óránkénti ezer forint alatt akkor sem lenne érdemes foglalkozni vele, ha fix mennyiséget tudnék eladni havonta.

Az se külöbösen érdekes hogy igazam van e vagy nincs. Ha nincs igazam, úgyse tudok károkat okozni mert többé nem tudok a szakmában elhelyezkedni. Ha igazam van, az se túl bagy valami, mert nem változtat semmin se.Mostanság még azt se lehetne elmondani hogy túlságosan érdekel az elektronika. Valószínüleg jó darabig nem lesz annyi pénzem hogy hobbiként foglalkozzam vele.
Sőt ha szigorúab vesszük, semmihez se lesz pénzem nemsokára. Öröm ha végre minimál bérért el tudok helyezkedni. Nincs messze az az idő, amikor abból kell majd fentartani a lakást is. Illetve csak kellene, mert nem lehet.
Gondolom a leírtakból kiderül, ennek a vitának számomra mennyre nincs tétje.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu