hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 18. csütörtök 
Andrea, Ilma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2011-06-30 12:31:44

A felvetett probléma jogos, 6V-os gyújtásnál.

De én még csak nem is ezt dobnám fel a FET legnagyobb hibájának, hanem azt hogy az említett típus legalább 8V gate feszültség hatására nyit ki teljesen, de 10V-ot használtak az adatlap tesztméréseinél is.

Egyébként kb. 0,2ohm 10volttal vezérelve, tehát 12V-ra versenyképes a tranzisztorra. 6V esetén már nem biztos. Sajnos egyetlen adatlapot sem találtam amiből ki tudtam volna bogarászni mit csinál 6V-os gate feszültségnél...igaz nem is nagyon erőlködtem.

Én egyébként 30-40V tápról léptető motor PWM vezérlését csináltam FET-el, oda egyértelműen ez volt a legjobb, ott már nem rúg labdába a tranzisztor, mivel az IRLZ44n FET 0,022csatorna ellenállással rendelkezik és 5V-ra már teljesen kinyitott, de ugyan ezzel a FET-el csináltam indexvillogót is ami 4V-15V között kiválóan működik.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu