hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2011-06-19 17:23:26

Igen. Meg lehet. Pontosabban ugyanaz a gyújtás megy 6 volton is.Az irfp460 már 3-4 volton átengedi a 1.5 ampert, 0.3nál kissebb ellenállás mellett.. Bár te is tudod, de emlékeztetlek rá. Ez fet, nem tranyó. A nyitó fesz az átfolyó áramhatására kialakuló lezárástól függ.
Az euromagnetnél van megfelelő mágnes. Tehát semmi akadályt nem látok. Az előd gyújtást kipróbáltam pár 6 voltoson, ment. Csak tudod, régen hiányzott a gaten lévő zener. Volt pár meghibásodás az idők során.A kis fet nem bírta mindig . A hibás trafókkkal volt csak baj, de ezek a mai trafók előbb utóbb mindig elkezdenek vissza rugdosni. De most már a zenerrel, az új hallal, kis fet nélkül időt állóbb lett az áramkör.
Most egy újjabb modosítással fogok kísérletezni.Kap a kimenet egy 100 nanós kondit. Régen 1 mikrót tettem fel kísérlet képpen. az néha kiütötte az IRGP-t. De elvileg a 100 babót bírnia kel szar hűtés melett is. Megnézem hogy az elmélet és a gyakorlat hogy viszonyul egymáshoz. Addig nem ajánlom. A szikrát erősíti meg, már 3.5 volton elégséges lenne a szikra. jól jönne lemerült jawa aksinál. Főleg két párhuzamos IRGP-vel. De még egyszer, még tesztelés alatt áll a dolog.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu