hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 03. kedd 
Ferenc, Olivia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2011-04-03 13:48:39

Teljesen rosszul számoltál,
Miért a hajtókar hosszát veszed figyelembe? Nem ott keletkezik a szögeltérés.
Azt számold ki, hogy engedi e a hajtókar csapágy hogy a főtengely hosszában meghajoljon annyit, amennyit a középső csapágy bír.Ez sinus tétellel számíthatod ki a hajtókar csapágy lehetséges elbillenési szögéből és a hajtókar csapágy és a középső csapágy közötti távolságból. . Biztos hogy a sonka közép és a középső csapágy oldalhosszal ez el fogja érni a tizedet.Még egyszer, ez nem MZ. A szöghibár nem a ferde hagtókar okozza, hanem az enyhén ú alakban meghajolt főtengely. Igazából mind a két felen keletkezik egy U. Attól függően, mi hajlította meg.Ha egyhengerezés, akkor az egyik oldal normál marad, a másik oldal lejjebb kerül. Szerintem be lehet látni, hogy ez elviszi a gyújtási szöget. Nem az elfordulás szöge miatt, hanem azért mert máskor lesz holtponton a dugó.Mert ez nem MZ, ez jawa.:D Itt az egyik tengely darab merőlegestől való eltérése a másik dugón holtpont változást okoz. Bambinak sem úgy kellett volna feltenni a kérdést hogy csavarodhat e X fokot a tengely, hanem úgy, hogy a csavarodás a görbüléssel együt mit okoz.Így számold tehát végig a dolgot. Mekkora görbülés lehetséges, ez a görbülés hány százalék holtpont eltolódást okozhat. mindig a távolabbi hengerre vonatkoztatva. Te eddig a főtengely görbülését kizártad, nem tudom miért.Illetve ha figyelembe is vetted, annál a hengernél vetted figyelembe, ahol keletkezett, pedig a másiknál kell nézni, és nem fokban, hanem miliméterben.

Az pedig nem kell, hogy lemérd a jawám. Tudom hogy kb 3 fok van rajta, mivel még ezer kilométert sem ment főtengely felújítás óta.. Óra nem kell az ellenörzéshez, csak egy szögmérő. Ugyanis holpont meghatározáshoz nem kell óra. A két holtpont közötti szöget pedig szögmérővel és jelölő filccel tudod meghatározni.
A jawa megszakítót be keverd össze az MZ megszakítóval. A csavar meghúzására a megszakítóval nem történik semmi. Ugyanis csak a laprugó tartja a helyén, azt pedig semmi csavar nem befolyásolja. Amitől elálítodhat meghúzásra, az a dinamó szar anyaga. De ez az elállítódás nem eredményezhet akkora eltérést amekkorákat láttam. Az hogy tízből kettő nem fért bele a beállítási tartományba, magáért beszél. Természetesen ezeken prónáltam mindent cserélni, úgy sem fértek bele.Felújítás előtt az enyém is csak úgy fért bele, ha a hengerek között hagytam kéttized különbséget.Érdekes módon most a főtengely generál után ugyanazzal a gyújtásalaplappal majnem középen van a második henger.Tudom, ez nem mérés, de jelent annyit, hogy ne is legyen kedvem méricskélni.
Ja, a csavar meghúzásával az első hengerrel együtt állítódik mindenel, ugyanis az van a dinamóhoz csavarozva. A második megszakító az alapra vab csavarozva.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu