hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2011-04-01 08:37:27

Én személy szerint nem szeretem a Vape-t.
Bem állítható a két henger egymáshoz képest. Már pedig szerintem az, hogy a két henger valóban pont 180 fokra van egymástól, csak mese.

A 6 voltos jawák alapbetegsége a következő. Imád testzárlatos lenni a forgórész. Emiatt terhelve nem tud normális feszültséget előállítani. A töltés visszajelző nem jelent semmit. Az aku fesz és a dinamó feszültségének különbségét jelzi. Ha már eleve alacsonyabb szintre van feltöltve az aksi, alacsonyabb dinamó szintnél el fog aludni.
Nem ennyire sűrűn, de azért nem ritkán előfordulnak még a következő hibák is:
Rosszul érintkező szénkefék, hibás feszültségszabályzó, rossz aksi, hibás dinamó állórész, vezetékezési hibák.
Mérni kell. Kétezres fordulaton már 7.2 voltot kellene mérni az aksin, kikapcsolt világításnál, index nélkül. Ha ezek felvannak kapcsolva és megvan a min kétezres fordulat, a festültség min 6 volt.
Ha ezek az értékek nincsenek meg, járó motornál le kell venni az aksit, és aksi nélkül mérni. Ha így megvan a megfelelő fesz, az aksi valószínüleg rossz. Ha még mindig nincs meg a fesz, a szabályzóról le kell venni az dinamó álló részére menő vezetéket és földre kell kötni azt. Ha most jön meg a fesz, a szabálytó rossz. Ha még mindig nem megfelelő a fesz, vagy a vezetékezés, vagy a dinamó rossz. A vezetékezést ellenállásmérővel ellenőrizhetjük.
Ha a dinamó rossz, szemmel ellenőrizzük a szénkeféket, milyenek, könnyen járnak e, mennyire szikráznak. A forgórész ellenörzéséhez lekötjük mind a két kefét. A szabadon lévő kefe vezetékek valamelyikén mérünk föld felé ellenállást. szakadást kellene mérnünk. Ha ez mind rendnem van, megfelelő műszerek híján csak próba alkatrészek betevésével léphetünk tovább. A megfelelő műszer egy mágneses térerőséget mérő műszer lenne amivel a menetzárlatot lehetne mérni az álló és a forgórészen. A tekercsek ellenállása kicsi, a menetzárlatot nem lehet ohmmérővel kimérni.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu