hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2011-03-09 07:43:23

Olyan sok hasonló gyújtás nem épült. Optót nem csak én nem gaszbálok szívesen, hanem általában nem közkedvelt a piszok értékenysége miatt. Csodákat tudnék arról mesélni, mennyit szívtunk az optós mérő rendszerek miatt mint szerszámgép vezérlés szervizesek.Igaz ott csak induktív jeladót használhattunk még, mivel hallal nem lehet sehogy méteres tartományban mikrós elmozdulásokat mérni. De a végállás vagy a referebcia kapcsolóknál már elkezdtünk hallos cuccokat használni.

Ha bonyolultabb elektronikai ic van egy fetes gyújtásban, az általában az előgyújtás vezérlés. Sokan kínlódnak is vele mind a mai napig. Szintén gejedékeny a kapcsolásuk.

De egyszerű a dolog. Megépíted szűrőt, pár fillér, időben se túl hosszú. Ráforrasztasz a gatera valahigy egy zenert. 6 voltos jószágnál valami 8 volt körülit, 12 voltosnál egy 18 voltost.
Ha nem szűnik meg a hibajelenség, megpróbálsz trafót cserélni. Egy tartalék trafó úgyis elkelhet otthon. Átnázed a vezetékezés idevágó részét.
Ha erre sem múlik a hiba, akkor majd elkezdünk gondolkodni, mi is van valójában.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu