hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2010-05-12 06:37:17

Ilyen gondom nekem is volt.

A két teker közül az egyik felelős a lekapcsolásért, ha 6,2V alá esik a feszültség. A másik kapcsoló akkor bont teljesen, amikor 7,5V fölé emelkedik a feszültség. 7,2V-nál középen lebeg.

A rugók feszítésével, egy precíz állítható tápegységgel, és egy műszerrel tizedvolt pontossággal kell beállítani. A motoron fordulatszámot változtatva ez nem fog sikerülni.

Másik gondja a mechanikus feszültség szabályzóknak, hogy a kapcsoló pogácsa összeég. Alapvetően sima felületnek kell lennie, mert ha nem az, akkor soha nem lesz pontos.
Ha csiszolod, akkor a legfinomabb 2000-es polírozó papírral csiszold fel fényesre az érintkezőt, majd némi polír pasztával tükrösre fényesítsed.
A végén pedig papírral gondosan töröld le a viaszt az érintkezőkről.
Nem illik csiszolgatni, cserélni kéne ha beégett, de egy darabig így is működik.

Ha már szóba jött a csere. Helyedben azonnal cserélném elektronikusra az egészet. Sajnos MZ esetén sok gagyi is előfordul, gondolom Jawaval sincs másként, de ha kapsz jót, akkor többet nincs gondod vele.

A diódának amúgy van egy olyan gondja, hogy csökkenti a feszültséget, ami megint csak akku gyengülést eredményezhet, ha a feszab. után raktad.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu