hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-09-16 07:52:15

De legalábbis megmérni a töltőfeszt. A kis TS-ek jól szokták bírni a várost is. Ha mégse bírják, kihagyogat a gyújtásuk, akkor a következők lehetnek: Rossz aksi, dinamó, feszszab.A dinamó hibák közül leggyakoribb a szénkefe rossz érintkezése.Ez lehet rövid kefe miatt, a kommutátor felületének koszossága, kopása, a forgórész ütése miatt.Ha a dinamo forgórésze üt, akkor általában az excenter is hülyén viselkedik, szinte garantált a több helyen történő megszakítás. A többi szénkefe hiba szemrevételezéssel kiszűrhető.
A feszszab ellenörzéséhez legtöbbször elég a töltőfesz mérése. Ez 6 voltos rendszerben 7.2 volt kb.

Még egy lehetséges hibaforrás: nem megfelelő izzók használata. PL az első lámpában 40/45 wattosnál erőssebb van.

Egymás után jutnak eszembe a lehetséges okok. Még egy ráadásnak: Rosszul van beállítva a megszakító hézag. Ha túl kicsi, akkor túl sokáig folyik áram a gyújtótrafóban, ez eléggé leterheli a rendszert.Egyszer régen nekem ez volz a bajom egy 6 voltos rendszernél, kellet idő hozáá mire rájöttem, mi is a gond.A 6 voltos trafó 2 amper körüli áramot vesz fel, Az 12 watt, ami egy 50 wattos dinamónál már befolyásoló tényező.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu