hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2009-07-24 10:37:10

Szerintem kár vitatkozni a fizikai tényeken. Futass le egy áramkör szimulációt. A színusz és négyszög nem azonosra fogja tölteni.

A termikus középérték az a konkrét effektív érték.
Az RC taggal galvanikus középértékre fog töltődni a kondi, hiszen FIZIKAILAG ezt jelenti. A termikus középértékhez képest a galvanikus középérték csak egy egyenirányításban különbözik, mivel a termikus folyamatoknál az abszolút érték játszik szerepet, a töltődésnél pedig előjel helyesen kell figyelembe venni.

Az effektív érték definícióját nem négyzet meg deriváltintegrálköbkönyökkel adjuk meg.
A leg triviálisabb definició a konkrét fizikai folyamatra vonatkozik. Vagyis egy váltakozó áram effektív értéke az az egyenáramal/feszel egyenértékű ami egy adott fogyasztón (pl ellenállás) ugyan akkora munkát végez.

Tehát vagy vesszük az eredeti fizikai folyamatot és ezt mérjük közvetlenül amire kíváncsiak vagyunk, vagy iszonyatosan elbonyolítjuk a matematikai levezetéssel.

Az alkatrészek frekvencia tűrésével pedig ne foglalkozz, 10Mhz NEM nagyfrekvencia nem jelentkeznek számottevően a parazita kapacitások és induktivitások ezen a frekin, de egy alul áteresztő szűrőnél ez sem olyan tragikus probléma a lényeg a kellő mértékű elnyomás hogy ne ugráljon nagyon a kijelző minden véletlenül elkapott impulzusra.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu