hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Bandita - 2009-07-21 14:50:48

Sziasztok, Babetta gyújtás ügyben Árpád leírása áll a legközelebb az igazsághoz, csupány annyi hibádzik, hogy a kondit töltő tekercs nem egy impulzussal tölti fel a kondit hanem a főtengely egy fordulata alatt gerjedt árammal. Az első Babetták tranzisztoros gyújtással jöttek ki ezeket arról lehet megismerni hogy egy piros műanyagházas trafójuk van , aminek végén ott csücsül a teljesitménytranzisztor. A későbbi verziók tirisztorosak ezeknél kinézetre egy "szabvány" trafó van és egy kis fekete kiöntött házas elektronika 4 kivezetéssel. Azért írtam, hogy csak kinézetre standard a trafó mert 4 V-os !
A tranzisztoros és a tirisztoros cucc tekercsei között csupán annyi a különbség, hogy a jeladótekercs különböző polaritással van bekötve.
A tekercsek ellenállás a szervizkönyv szerint
Jeladó: 17+/-1 Ohm
Töltő: 220 +/- 10 Ohm

Ja és van olyan elektronika ami a trafóval egybe van építve. Ez a második változattól a működési elvben nem különbözök.
Az elektronikát is ki lehet mérni de ezzel most nem zsibbasztalak benneteket
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu