hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-04-02 07:45:22

Én is úgy tudom, hogy elvileg vannak speciálisan járműbe gyártott jószágok, csak hol a fenében lehet olyeneket kapni?!! Én csak elektrónikai boltokat ismerek, az ott kapott szenzorok vagy bírják a feszültség lökéseket vagy nem. Előre nem lehet tudni, mert nem írják rájuk.Tehát marad a tápjuk minimális stabilizálása. Nem olyan vészes feladat.
Az olajosporra, fémreszelékre minden elektrónika érzékeny, érthető módon. Ami a Hall szenzort illeti, az lehet védeni. Le kell eszméletlen vastagon lakkozni a lábakat, ha az IC-re is jut lakk, semmi gond, le lehet utánna csiszolni. De még a műgyantába ágyazást is eltudom képzelni úgy, hogy az IC lapjáig érjen a műgyanta réteg magassága. Csiszolni ebben az esetben is lehet. Az eredeti ETZ jeladó is hasonlóan van kialakítva ahogy elnéztem. Amikor ki kellett operálnom belőle a beszart Hallt, valami fél miliméteres réteget kellett a nyáklemezen kívül átvágnom. Ha nem kapar semmi bele ebbe a rétegbe, az ETZ jeladót akár higanyba merítve is lehet működtetni.:D
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu