hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. szeptember 27. péntek 
Adalbert

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-03-30 12:42:40

Nem is annyira elvetemült ötlet lavina efektussal magyarázni, hogy egy fet csak kikapcsolás után tér magához.Szerintem.
Érdekes, nekem a nagyfesz tranyok mindig bázis kollektor zárlatba mentek, ami elég meglepő, mert másmilyen esetben szinte kizárólag szakadt, vagy bázis emiter zárlatos esettel találkoztam. Kivételt képeztek a pumpa tápegységek nagyfesz tranyói, amik szintén bázis emiter zárlatba mentek át, de ott egyértelműen a rosszul méretezett, védett bázis áram okozta a dolgot, nem a kollektor magas feszültsége. Érdekes, egyesek képesek voltak figyelmen kívül hagyni, hogy a pumpa táp visszarúg a körbe. Pedig pont erre találták ki.Ja, a pumpa táp tv-s találmány. A visszintes eltérítés elektromágnese terének összeomlásából nyert vissza energiát.
Jut eszembe, ott is földelve volt a primer tekercs, kondival is, a meghajtó tranyó védő diódájával is.Ez elgondolkoztató.Talán mégis le lehet a tranzienst küldeni földre... A pumpa tápok tranyói pesze nem nagyon nagy feszültségű tranyók, csak éppen nagyfeszültségűek.:) Ha jól emlékszem, olyan 3-400 voltot elég ha elviselnek.Nekem híradásiparisnak már az is túl nagy. :D
:: Fórumok ::
MZ (49044)
Motoros túra (17985)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu