hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


e-TS250 - 2009-03-29 12:53:33

Nem tisztem nekem itt moderálni, de megint kénytelen vagyok. Tényleg barátságból írom: javaslom átnézni: indukciós törvény (feszültség-áram ok-okozat), ohm törvény (kondi szerepe), autóvillamosági kézikönyvek alapfok. Csak két hibát emelnék ki ebből a polémiából: 1. a fluxus a zárási szög alatt épül fel, a nyitási alatt omlik össze. 2. A primer köri kondinak megszakító esetén rövidzár szerepe van, ugye ha nem lenne ott, akkor az indukált feszültség a körben a nagyobb ellenálláson (a nyitott megszakító) esene, igy ott hozna létre szikrát. De a cél nem ez, hanem az, hogy a primer tekercsen essék az a fránya fezsültség, amit azonnal fel is fogunk transzformálunk, tehát helyes, ha váltakozóáramú rövidzárat (kondit) képezünk a nyitott kalapácsok közé. És mi az hogy "pongyola" a vonatkozó szakkönyvek megfogalmazása, az indukált feszültség tekintetében ? Indukált áramot én még leirva nem láttam egyik ilyen könyvben sem, kimondva nem hallottam egy szakember szájából sem. És ezen nincs mit ragozni, nem én találom ki, ez nem "hármunk dolga" dolga, le van írva száz helyen.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu