hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-10-17 18:30:02

Így azért én nem jelenteném ki.... A hal megzavarásához igen jelentős mágnesesség kell. Első ránézésre pedig a floppos megoldás kevésbé érzékeny, mint a nem floppos. Ugyanis ha egyszer bebillent a flopp, tartja szintet, akkor is, ha az a hal amelyik bebillentette a feje tetejére is áll. Akkor már csak a másik hal tudja billenteni. Ha pedig a másik hal tudná rossz időben billenteni a zavarás miatt, akkor flopp nélkül is rossz időben adna jelet zavar esetén, össze-vissza durogna a moci. Mivel ilyesmit nem igen tapasztaltunk még, el lehet mondani, hogy a hal valóban nem foglalkozik a zavarokkal.
Egy esetben lehetne igazad, ha olyan halt használnánk, aminek a kimenete nem föld és szakadás állapotokat veheti csak fel, hanem olyannal, amelyik köztes állapotokat is képes lenne produkálni változó mágneses tér esetén. De még ezen is jelentősen segítene az, hogy a floppokhoz smidthtriggeres bemenetű ICket használunk. A smidthtrigger már a bemenetnél 0 nak vagy egynek veszi a jelet, köztes álapotot nem produkál .Tehát az ilyen bemenetű floppot bárhova lehet tenni, a roszzul billenés, illetve a gerjedés gyakorlatilag kizárt.Ja, egyébbként az előerősítő , flop, stb generátorra szerelése veszélyesbb, az inkább okozhat gondot mint a hal.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu